قیصری

قیصری

قیصری

قیصری

شعر در مورد باد

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۵۰ ق.ظ

شعر در مورد باد

شعر در مورد باد

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد باد برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

معمای پیچیده ای ست

موهای تاب خورده ات

در میان باد

شعر در مورد باد

به موهایت سنجاق بزن

باد

تحمل این همه پریشانی را ندارد

من به باد سوء ظن دارم

به تو که می رسد

نسیم می شود…

شعر در مورد باد میوزد

من و باد ِ صبا مسکین دو سرگردان ِ بی حاصل

من از افسون ِ چشمت مست و او از بوی گیسویت

شعر در مورد بادگیر

روسری سر کن و نگذار میان من و باد

سر آشفتگی موی تو دعوا بشود

شعر در مورد باد صبا

اگر مـوهـایت نبود…

بـاد را

چگونه نقاشی میکردم؟!…

شعر در مورد باد معده

دختر زیبای جنگل های آرام شمال!

از کجا آورده دست باد گیسوی تو را؟

شعر در مورد باد و مو

مثل گیسویی که باد آن را پریشان می‌کند

هر دلی را روزگاری عشق ویران می‌کند…

شعر در مورد باد می وزد

می خواهم

گوش باد را بگیرم

که این همه دور موهایت نپیچد

وبا زندگی ام بازی نکند.

تو هم کاری بکن

مثلا دکمه پیراهنت را ببند

مثلا دامنت را جمع کن

و فکر کن پیاده رو خیس است…

شعر درباره باد صبا

زلف بر باد مده تا نَدَهی بر بادم

ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

شعر سعدی در مورد باد معده

این روزها سخاوت باد صبا کم است

یعنی خبر ز سوی تو این روزها کم است

شعر درباره باد و مو

آســودگی ام ، زنــدگی ام ، دار و نــدارم

در راه تــو دادم همه بـر بــــاد ، کجایی ؟

شعر در وصف باد

شاخه ای تسلیم باد ناموافق شد شکست

بغضِ چندین ساله تبدیلِ به هق هق شد شکست

شعر در وصف بادمجان

کهنه فانوسی که قلب شیشه ای دارم، ولی

باد و باران خوب می دانند، آهن نیستم

شعر در وصف باده

شانه ات رادیر آوردی سرم را باد برد

خشت خشت و آجر آجر پیکرم را باد برد

شعری در وصف باد

باد می‌ریزد بــه دورت حسرتِ تلـــخ مرا

باد روزی روسری را از سرت وا می‌کند

شعر در وصف حزب باد

باد از کوچه ی بن بست خبر آورده

ما دوتا پنجره زندانی یک دیواریم

شعر باد

دست نامریی ِ باد و دسته های تار مو

وای این نامرد با آنها چه بد ور می رود

شعر بادبادک

من با غزلی قانعم و با غزلی شاد

تا باد ز دنیای شما قسمتم این باد

شعر بادا بادا مبارک بادا

تنم را گرچه چون خاکستری در دست باد اما

دلی چون آتشی در زیر خاکستر به من دادی

شعر بادکوبه ای

عطر تو شعر بلندی است رها در همه سو

کاش یک باد به کشفت برساند ما را

  • بروجرد بروجردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی